Zpět

Slavná letadla Luftwaffe (1. díl) (DVD) (papírový obal)

1 2 3 4 5
Tento produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!

DVD dokumentární film Slavná letadla Luftwaffe (1. díl). Český dabing. Dolby Digital. Messerchmitt Bf 109, Bf 110, Messerschmitt Me-210 a 410.

Cena:
49 Kč s DPH
Hlídat dostupnost a cenu:

Chci být informován:

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ A INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ - ZÁKLADNÍ SHRNUTÍ
 

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů (pouze EMAIL) dáváte společnosti Jakub Zeman (DVD-PREMIERY.CZ), Hrubého 1204, Praha 8, IČ: 66851912 pouze pro účely sledování ceny produktu a sledování dostupnosti produktu
1. TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE
1.1. Správcem Vašich osobních údajů je obchodní společnost Jakub Zeman (DVD-PREMIERY.CZ), se sídlem Hrubého 1204, Praha 8, identifikační číslo: 66851912, (dále jen „správce“).
1.2. Kontaktní údaje správce jsou následující: adresa pro doručování Hrubého 1204, Praha 8, 18200, adresa elektronické pošty obchod@dvd-premiery,cz, telefon 777665212.
1.3. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
2. PRÁVNÍ ZÁKLAD ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
2.1. Právním základem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení“).
3. ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
3.1. Účelem zpracování Vašich osobních údajů (pouze EMAIL) je sledování ceny produktu a sledování dostupnosti produktu.
3.2. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 nařízení.
4. DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
4.1. Doba, po kterou budou Vaše osobní údaje (pouze EMAIL) správcem uloženy, je pouze doba do které budou slněny podmínky pro sledování dostupnosti nebo změny ceny produktu. Poté bude email z databáze vymazaný. 
5. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ
5.1. Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů a dále právo na přenositelnost Vašich osobních údajů.
5.2. Máte právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů daný správci. Tímto však není dotčena zákonnost zpracování Vašich osobních údajů před takovýmto odvoláním souhlasu. Váš souhlas se zpracováním osobních údajů můžete odvolat následujícím způsobem: odeslat žádost o výmaz osobních údajů v rámci uživatelského účtu na kontaktní email obchodu: obchod@dvd-premiery.cz.
5.3. Pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení, máte mimo jiné právo podat stížnost u dozorového úřadu.
5.4. Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů není zákonným či smluvním požadavkem a ani není požadavkem, který je nutný k uzavření smlouvy.
5.5. Máte kdykoliv právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro tyto účely zpracování. Pokud vznesete námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely dále zpracovávány.

Všeobecné podmínky

Množství:
- +
ks
Dostupnost: skladem 5+ ks
Kdy zboží dostanu?
OSOBNÍ ODBĚR - ZASILKOVNA.CZ dodání do 22.5.2024
BALÍK DO BALÍKOVNY dodání do 22.5.2024
BALÍK DO RUKY - dobírka dodání do 22.5.2024
BALÍK DO RUKY - platba předem dodání do 22.5.2024
expedice po obdržení platby
?
BALÍK NA POŠTU - dobírka dodání do 22.5.2024
BALÍK NA POŠTU - platba předem dodání do 22.5.2024
expedice po obdržení platby
?
PPL CZ - dobírka dodání do 22.5.2024
dobírku lze platit i platební kartou u řidiče
?
PPL CZ - platba předem dodání do 22.5.2024
expedice po obdržení platby
?
GLS CZ - dobírka dodání do 22.5.2024
GLS CZ - platba předem dodání do 22.5.2024
expedice po obdržení platby
?
ZASILKOVNA - DOMŮ dodání do 22.5.2024
ZASILKOVNA - DOMŮ dodání do 22.5.2024
expedice po obdržení platby
?
OS.ODBĚR - ZASILKOVNA.CZ - SK dodání do 23.5.2024
dobírku lze zaplatit v EUR měně dle aktuálního kurzu přepravce
?
GLS - SK dodání do 23.5.2024
Doručení na adresu - SK dodání do 23.5.2024
dobírku lze zaplatit v EUR měně dle aktuálního kurzu přepravce
?
Kompletní ceník dopravy
V prodeji od: 10.1.2020
Obal: papírová pošetka
Český dabing: Ano
Kód zboží: 104548
Výrobce: CODI
Messerschmitt Me-109, původně označený jako Messerchmit Bf-109 podle typového označení vzniklého dle původního názvu výrobce Bayerische Flugzeugbau, který se později přejmenoval na Messerschmitt Werke GMbH byl asi nejslavnějším letounem říšskoněmecké Luftwaffe, tedy vojenského letectva Německé říše.
Jednalo se o stíhací celokovový jednoplošník moderní koncepce, který na počátku své vojenské kariéry byl jedním z nejlepších stíhacích letadel světa, vedle takových slavných strojů, jakým byl britský Supermarine Spitfire, nebo japonský letoun Mitsubishi Reisen, známý jako Zero.
Me-109 byl vyráběn po celou II. světovou válku v řadě továren firmy Messerschmit Werke a vyrobilo se jich téměř 34000 kusů. I po válce sloužil v mnoha vojenských letectev včetně Československého vojenského letectva, poslední kusy tohoto letounu sloužily v letectvu Jugoslávie do roku 1952, Finska do roku 1954 a Španělska až do roku 1967.
Bf-109 byl v průběhu války mnohokrát modernizován, i když poslední modernizace, počínaje verzí G, přinesly sice větší výkony, lepší výzbroj a zvýšení doletu, avšak současně významně zhoršily obratnost letounu a letové vlastnosti vůbec.
Messerschmitt 109 postupně zastarával. Jestliže na počátku války to byl letoun, který se mohl srovnávat s tím nejlepším, co vyráběli přední výrobci letadel, zejména v druhé polovině války již zaostával za modernějšími stroji, které postupně ovládly válečné nebe v Evropě, ať již to byly britské stroje Hawker Tempest, americký Mustang, nebo sovětské Lavočkiny a Jaky. Současně mu i v Německu vyrostla zdatná a modernější konkurence ve stíhačce Focke Wulf 190.

Bf-109 byl využíván v řadě bojových rolí. Především jako záchytný stíhací letoun proti spojeneckým bombardérům. V této roli byl také nejúspěšnější a mezi bombardéry zejména amerického vojenského letectva, které nálety podnikaly během dne, rozséval zkázu a smrt.
Méně úspěšný byl jako doprovodný stíhací letoun při náletech na Velkou Británii, kde mu vadil jeho malý dolet, který znamenal, že piloti Luftwaffe mohli útočit jen asi 15 minut a poté se museli vrátit, nechtěli-li nouzově přistávat kdesi po cestě do Německa či Francie, nebo dokonce na moři.
Ke konci války navíc již Luftwaffe neměla zkušené piloty a poslední ránu německým stíhačům uštědřili spojenečtí piloti při marném pokusu Hitlera o zvrat ve válce na západní frontě operací Wacht am Rhein – Stráž na Rýně, pokusu o průlom v Ardenách. Messerschmitt Bf-110, Me-210 a jeho vylepšený následovník Me-410, byly letouny vzešlé z požadavku Říšského ministerstva letectví na těžké stíhací a bitevní stroje, které by mohly doprovázet na cestě bombardovací letouny Luftwaffe a současně plnit náročné bitevní úlohy, jako lehké, přesné bombardování, a podporu pozemních operací.
Později, což nebylo původním záměrem, plnily i úkoly nočních stíhačů. Goering pro tyto těžce vyzbrojené a výkonné stroje vybral označení Kampfzerstoerer, tedy bojový ničitel, ale v pozdější době, jak se měnilo jejich využití, byly letouny Bf-110 označovány jako noční stíhačky, zatímco Me-210 a 410 si podržely označení Zerstoerer.
Messerschmitt Bf-110 byl vyvíjen od roku 1934 a již v roce 1937 byl zařazen do výzbroje. První série měly jen málo výkonné motory a v důsledku toho nedostatečný bojový výkon. Zejména v Bitvě o Anglii, kde byl ovšem Bf-110 používán k úkolům, pro které nebyl vyvinut, získal nedobrou pověst.

Měl být proto nahrazen novým letounem Messerschmitt Me-210. Ten odstartoval k prvním bojovým letům v roce 1941 a zanedlouho byla jeho výroba zastavena pro naprostou nezpůsobilost letounu k úkolům, pro které byl určen a navíc pro nebezpečné chování při letu. Po náročném přepracování draku, křídel a ocasních ploch, na kterém spolupracovali odborníci maďarských leteckých závodů, byla v roce 1942 výroba obnovena a typ byl, s novými výkonnými motory Daimler Benz DB-603 přeznačen na Me-410 a nazván Hornisse – Sršeň, což nebylo v Luftwaffe příliš obvyklé. Nikdy se však nejednalo o příliš kvalitní letoun, jeho letové vlastnosti byly nejvýše průměrné.
Neúspěch letounu Me-210 dal nový impuls vývoji a výrobě Messerschmittu Bf- 110. Z toho se stal nakonec velmi kvalitní a úspěšný stroj, s vynikajícími letovými vlastnostmi, užívaný ponejvíce jako noční stíhač. Messerschmitt Bf-110 skončil svoji bojovou kariéru v poslední dny války. Poslední letouny bojovaly ještě v Bitvě o Berlín. Bylo jich vyrobeno více než 6000 kusů, čtyřikrát více, než jejich potenciálního pokračovatele, stroje Me-210410. Nejúspěšnější německý noční stíhač Heinz-Wolfgang Schnaufer dosáhl svých 121 nočních sestřelů právě na stroji Bf-110.
Messerchmitty 410 byly z bojových operací stahovány od podzimu roku 1944 a dále sloužily jako průzkumné letouny a bojů se zúčastnily již jen víceméně náhodně. Celkem bylo Messerschmittů Me 210 a 410 vyrobeno něco málo přes 1500 kusů.
V prodeji od: 10.1.2020
Obal: papírová pošetka
Český název: Slavná letadla Luftwaffe (1. díl)
Žánr: Dokumentární
Délka: 51 minut
Obraz: 4:3
Jazyk: český
Zvuk: český 2.0 Česká
Český dabing: Ano